رستوران از آغاز تا پایان: ایده پردازی

نکات طلایی ایده راه اندازی یک رستوران همراه با مثالهایی امروزی و ایرانی

اگر تصمیم دارید با وجود همه مشکلات یک رستوران به راه بیندازید و زندگی خود را با غذاها و نوشیدنیها و خوابهای خوشمزه بگذرانید، کتاب «رستوران از آغاز تا پایان: ایده پردازی» را از دست ندهید. کتابی که میگوید رستورانداری فقط داشتن سرمایه نیست یا حتی فقط داشتن صرف تجربه نمیتواند عاملی برای موفقیت در آن باشد؛ بلکه مجموعه ای از علوم متفاوت است که باید آموخت.

کتابهای سری رستوران از آغاز تا پایان در این راستا یاریگر شما برای آموختن خواهند بود و25 نکته طلایی که برای طرح ایده راه اندازی یک رستوران باید بدانید را در کتاب «رستوران از آغاز تا پایان: ایده پردازی» همراه با مثالهایی امروزی و ایرانی خواهید خواند.

در این کتاب اصطلاحات رستورانداری، تاریخچه آشپزی و رستوران، و ویژگیهای و انواع صنایع رستورانی در ایران را مطالعه میکنید. همچنین در پایان کتاب پرسشنامه ای آمده است که به ایده شما می پردازد و با نمره دادن به آن میتوانید بررسی کنید ایده شما مناسب رستوران هست یا نه.

درباره نویسنده

علی زمانی، مشاور و راه انداز رستوران و مدرس تشریفات تحصیلات و دوره های مختلف رستورانداری و آشپزی خود را از دانشگاه دجنارو ناپل ایتالیا، ارگاستیری یونان، دوسیت تانی کالج تایلند، و بالی اینترنشنال گذراند و گواهینامه های مورد تأیید از این مجموعه ها را دریافت نمود. علاوه بر این هدف بزرگتر وی در این صنعت، فرهنگسازی، استفاده از علم، تجربه، هنر و سلیقه در کنار هم، همچنین احیای فرهنگ غذایی ایرانیان بوده است؛ از این رو در سال 88 با تأسیس شرکت 24 قشم، فصل جدیدی در کارنامۀ کاری ایشان آغاز شد.

کتاب «رستوران از آغاز تا پایان: ایده پردازی» نوشته علی زمانی را نشر دیوار در 140 صفحه و با قیمت 1،500،000 ریال رهسپار بازار کتاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *